tisdag 18 september 2012

käftis och akvarium

dagen började med att jag försov mig
vaknade tio minuter efter lektionen börjat
stress som fan
men till skolan kom jag och fick akvarieväxter av min matte-lärare x)
satte ner dem i karet och sedan åkte jag till tandläkaren
efter tandläkaren så köpte jag o qina sand på h-järn
o åkte hem o städade upp o fixade iordning 30 L
usch vad svårt det ska vara att få sanden i karet att ligga bra o att få bort allt damm :(

spelade lite wow iaf sen med qina blev två dundgeons :D
nytt gear tills jag blir 72 ^^

käftis var inte snäll inte
drog ut en provosorisk lagning och satte i en ny troligtvis med antiinflamatoriskt medel i och fick en ny tid i december... yay... snacka om att det gör ont när ngn rycker ut en lagning.....

2 kommentarer:

  1. Låter inte som någon drömdag direkt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej men det är ju vad man gör det till med
      man får se dem små bra sakerna
      typ somna i sambon famn :)

      Radera