onsdag 21 november 2012

life is fucking wonderful!

livet går sin lilla gång här och det tuffar på i en bra och underbar riktning!
vi har fått en lägenhet i västervik.
väldigt udda planlösning men det innebär bara större möjligheter
vi ska själva troligtvis måla om den och jag bara längtar
ska bli skönt att komma bort från vissa och tråkigt att lämna andra
men det är ju faktiskt så livet är
"gör som havet - våga" 
såg en fin tavla med detta citat på inne på önska
det ska bli mitt nya motto!

just nu är det mkt plugg för min del pågrund av slarv - dock ger ju det mattias spelrum att få egentid med kiwi och dem är så underbara tillsammans och duktiga med!
Mitt o Mattias förhållande har nog aldrig mått så bra innan och alla problem alla hinder finns inte där längre - om det nu är han eller jag som är annorlunda vet jag inte men det känns GREAT!
glad att jag har hnm där när allt skiter sig. Tror aldrig jag träffat en vettigare karl innan när det gäller att resonera och se på människor <3

sen är jag väldigt glad över att ha hittat tillbaka till en vän igen. Denna underbara människan får mig alltid på bra humör, vet hur jag funkar även att vi inte känt varandra mer än lite mer än ett år, men ibland klickar man bara med ngn helt enkelt!

min fina tjejja <3

vackra vackra Västervik 

min nya vardag te och plugg 

husse o kiwan 
mongon<3

mina fina nya kopp!
ingefär hur jag minns planlösningen med 2 toaletter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar