söndag 11 november 2012

veckan och bildbomb

var ett tag sen jag uppdaterade men ni får ursäkta har haft så mkt just nu..
legat lite efter med skolan så har fokuserat mkt på det
har haft så dåligt samvete då jag inte haft så mkt tid för min vita prinsessa men hon har ju iaf husse så..
hon har utvecklats så enormt mycket och lär sig mycket snabbare nu när hon är mognare :)
stolt över hur ordningsam hon faktiskt blivit ^^

fredagen spenderades i lilla systers sällskap (emina)
vi bakade lite bullar o kollade på en psykologisk skräckfilm om en kidnappad förslavad pojke som tvingas hjälpa sin kidnappare att mörda kvinnor.. inte den bästa filmen för sällskapet men vi var båda helt inne i den o spännande var den iaf :)

mattias var ju o festade hos Müller i fredags
ångesten fanns ju där men det fick inte han veta, ville ju inte förstöra hans kväll
han förtjänade verkligen efter all stress att ta en öl :)
dock blev det ju mer än EN öl o han kom hem vid åtta på lördags morgonen och sa att han åkt kamel hem
sen blev han liggandes o ropa på ullrik hela dagen så jag flydde till min mor
men tog juu sjklart ut hunden när hon behövde

vid åtta någonting åkte jag o samir o handlade på willys
blev ett litet första hjälpen kit till gubben bestende av bananer salta pinnar cola o blåbärssoppa
vilken gullig flickvän jag är va! ;D

trodde inte han skulle orka följa med idag o träffa min far men se på fan han var helt återställd idag xD
var där o åkte lite fyrhjuling :D
hittat en ny hobby ^^
ville  inte åka på den stora så snodde zebs lilla
och fan vad kul det var!
dock gick det kanske inte jätte fort... :P

varit hos min underbara mor nu m en påse bullar o tagit en cigg
och vet ni?
just nu känns allt perfekt!

en liten bildbomb får ni med!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar