söndag 6 januari 2013

funderingar

ännu en vaken natt
lyssnar på Stone Sour och spelar spindelharpan
funderar och rensar
älskar att lyssna på hög musik tänka rensa och njuta
musik är min terapi och den är evig
kan lyssna på Stone Sour igen och det är jag väldigt glad för
kan annars vara väldigt känslig för musik
det framkallar så otroligt mycket minnen känslor
ibland gör det mer skada än nytta men stone sour går bra
Adelitas way vågar jag inte dra på även om dem är grymma!

funderar på allt möjligt
tröga människor underbara människor och min sambo som är lite båda delarna ;)

ikväll är det rörigt men ändå lugnt
funderar på livet och vad som händer och vad som kommer hända
hur jag var innan som vidrigt manipulativ och hur det är nu som alldeles för snäll
ibland tror jag att jag behöver bitcha till mig lite
knäppa folk på nosen som försöker trycka ner mig
jag små skrattar åt det jag ser
folk som gör allt för att pika o dra ner andra
mig gör det inget, så länge dem inte vänder sig till mig
just nu är det rena underhållande

funderar även på min egna svartsjuka
dem som känner mig vet hur grymt svartsjuk jag är
hur snabbt jag kan bli monster för minsta lilla
men svartsjuka ÄR okej till en viss gräns
det visar att man är rädd för att förlora det man har
kollade på ngt program på trean idag där det var typ "intensiv-parterapi" och den som var kvar längst fick ett pris lite som värsta pojkvänsakademin
iaf idag puttade dom in parens ex i huset och ja man bara bävade
haha ville dom ha ett kärnvapenskrig?! xD
vill inte ens tänka tanken att låsa in mig o fluxXx o våra ex i ett rum
det vore kaotiskt xD

flytten börjar närma sig och jag bara bävar för allt
packa städa packa upp skaffa vänner pendla
men men mattias har bra lön så jag får väl tröstshoppa skor ;)

i'm not a problem
Until you make one out of spite
I'll give you hell and consequences for trying,
If you don't want an enemy,
DON'T FUCK WITH MY LIFE

1 kommentar:

  1. svar till Y:
    jag har ju själv upplevt som barn och hela mitt liv så för mig äre inte konstigt men blir lite orolig om de skrämmer Dylle så !
    Jag känner av saker, ser och känner av beröringar..

    men hundar ska oxå vara känslig har ja hört o de tog ett tag innan shiva gick in.. thomas frågade ut dylle lite som sa "kolla kolla koll han" och pekar upp mot hörnet!
    grannen våran berättade att hon kände kvinnan som bodde innan och grannen klarade inte av att vara i dylles rum pga känslor av nått som iaktar!

    SvaraRadera