tisdag 16 oktober 2012

mymphomanen Y

sex...
"är det allt du tänker på?" frågade sambon mig.
Sex ÄR viktigt, iaf för mig. särskilt när jag mår dåligt.
Finns inget bättre än att ta ut alla frustrationer i sänghalmen!
En av anledningarna till att jag aldrig skulle bli religiös, jag älskar sex älska knulla ja kalla det vafan ni vill!
Ingen i ett förhållande med mig går kåt en längre stund xD
Jag har inte gått in så mkt på detta ämnet förut p.g.a. min sambo men vafan!
Han har verkligen inget att skämmas för när det  kommer till det ämnet.
Tycker bara synd om våra grannar ibland med tanke på att det är så lyhört att vi hör när grannen får fb medelanden på kvällarna...

En kväll då vi ja "duschat" tillsammans smiter jag ut ur duschen och borstar håret. Mattias kommer ut ur duschen med bara en handduk runt höfterna och en wet-look som heter duga(!) tittar på mig och säger "We fuck like gods"(citat från true blood), och vet ni vad det värsta är? det är sant! Snart 4 år tillsammans och gnistan i sängen är densamma. Sen så är han ju inte lite het heller mitt ögongodis och ja han vet vad han gör ;)

Vet inte hur folk kommer reagera på detta inlägg men ni får ta mig som jag är!

//Nymphomanen yasmine ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar